Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

muzicaro
muzicaro - 18-02-2015 12:04:38
Huishouden & Energie

Folie laat los

Dit is wel pech, maar ook een fabricagefout. hetzelfde heb ik meegemaakt met een keuken van brugman. tijdens de garantieperiode is alles wat bol stond kosteloos vervangen, maar na de garantieperiode gingen andere deurtjes bol staan (van de niet vervangen deuren, maar ook van enkele deuren die wel al waren vervangen). toen werd er vervangen op basis van coulance. ik moest toen een gedeelte zelf betalen.
de man die toen de deuren kwam vervangen vertelde mij dat hij dit probleem al vaak had meegemaakt en dat het om een fabricage fout zou gaan.
het probleem heeft niets te maken met bijv. een koffiezetapparaat dat onder een kastje staat (men kan proberen de schuld op jou te schuiven). het is nl. ook gebeurd met een deurtje dat bij mij in de kartonnen verpakking, nog ongebruikt, stond opgeslagen in een verwarmde ruimte.
nu is het al weer jaren goed in mijn keuken en blijven alle deuren netjes. het fabricageproces van dit type deuren is dus inmiddels aangepast.
ik zou dus zeker contact opnemen met zoeterwoude en me niet laten afschepen. ik hoop voor je dat ze ook uit coulance je tegemoet willen komen. wel redelijk als je wat moet betalen, maar niet het volledige bedrag voor nieuwe deurtjes.