Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tonia24 - 18-02-2015 13:52:56
Computers & Telefonie

Vodafone en castle.nl geven elkaar de schuld

[quote=vodafonewebcare schreef op woensdag 18 feb 2015, 08:37]beste tonia24,

uit het bericht maak ik op dat het desbetreffende verkooppunt dit verzoek momenteel voor je in behandeling heeft. ik begrijp namelijk dat zij een annuleringsverzoek bij ons hebben ingediend. in dit geval wil ik je verzoeken de verwerking hiervan af te wachten. voor de tussentijdse status kun je tevens bij hen informeren.

met vriendelijke groet,

paria
vodafone 24/7 web crew

inderdaad dat begrijpt u heel goed, zij hebben inderdaad een annuleringsverzoek bij jullie ingeleverd, dit was 5 maanden geleden en daar is tot nu toe nog niks aan gedaan!! leest u het wel goed? voor de tussentijdse status zoals u dat noemt hoef ik ook niet meer aan te kloppen bij castle, zij hebben aangegeven dat zij mij niet meer verder kunnen helpen!