Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerboe - 20-02-2015 13:28:57
Auto & Vervoer

Slechte service fietshokje.nl

@fietshokje: u vraagt om advies. dat wil ik wel geven.

-klachten van klanten meteen aanpakken. als ik de vraagsteller mag geloven dateren die van augustus 2014. als daarna dan, volgens zeggen, niet op diverse mail wordt gereageerd dan ligt daar de basis voor een ontevreden klant.
-steek de hand in eigen boezem en erken dat en in de communicatie nogal wat mis is gegaan.
-bel (niet mail) de klant en stel voor een nieuwe fiets te leveren en doe er een dikke bos bloemen bij.
-probeer in een verweer de klant serieus te nemen en los de zaak professioneel op.