Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

es
ester1978 - 20-02-2015 13:57:08
Auto & Vervoer

Slechte service fietshokje.nl

De feiten nog even op een rijtje:
1. fiets besteld en geleverd in augustus 2014
2. direct melding gemaakt van de schade inclusief foto
3. fietshokje geeft aan de klacht op te pakken en op te lossen
4. na verschillende e-mails reageert de vervoerder. deze geeft aan de klacht met fietshokje te bespreken en fietshokje zou een oplossing aandragen
5. nooit meer iets van het fietshokje of de vervoerder gehoord, ondanks andere e-mails van mij (tot februari 2015) in deze e-mals staat letterlijk mijn wens om de fiets retour te nemen
6. in de e-mail van februari 2015 geeft het fietshokje aan niet te begrijpen waar ik me druk over maak, het is immers een goedkope fiets, wat maakt een kleine beschadiging uit? daarna biedt het fietshokje aan de fiets retour te willen nemen, mits deze niet gebruikt is. zoals iedereen zich voor kan stellen is een half jaar na datum de fiets wel gebruikt. dus is dit geen oplossing.
7. van een x-bedrag terugstorten is nooit sprake geweest, hier sta ik zeker open voor. ik wacht de claim al een half jaar af.