Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 20-02-2015 18:27:53
Geldzaken & Recht

Santander

U bent een overeenkomst met santander aangegaan één voorwaarde daarvan is dat u middels automatische incasso betaald, blijkbaar is dat mislukt. santander wil u daar telefonisch op wijzen maar moeten dan wel weten of ze de juiste persoon spreken, u wil zich niet kenbaar maken dus blijven ze maar bellen. doen ze dat om u te pesten! nee dat dan weer niet want als u in gebreke blijft wordt na twee a drie maanden het gehele krediet opeisbaar. principieel blijven gaat een boel centen kosten want als u de achterstand niet snel inloopt bent u zo het kredietbedrag inclusief alle bijkomende rente kwijt. tv kijken is dan wel een heel erg dure hobby geworden.