Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ca
catherine3 - 21-02-2015 12:54:05
Computers & Telefonie

Belsimpel stuurt mobiel te laat, niet gerepareerd en beschadigd terug

@mahadma,

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/garantie-overdraagbaar/"> hier ook een linke van kassa zelf.
maar de consumenten bond versterkt nogmaals mijn punt dat garantie is product afhankelijk en niet persoonsafhankelijk.

verder heeft beslimpel daar totaal geen issue van gemaakt, anders hadden ze toestel niet gevraagd ter reparatie, in tegendeel is aangegeven dat het gewoon in de garantie valt.

bovenstaande is dus niet mijn zorg!

verder om mijn leven ervan af te laten hangen is niet ver, we leven inmiddels in 2015!, alle communicatie gaat via zo'n toestel, mijn werkagenda staat erop mijn studie rooster, mijn cursussen. alle email adressen stonden op de toestel, waarvan ik van vele mijn wachtwoord niet meer kende, later kwam ik achter dat ik zelfs een werkaanbod heb gemist op een niet veel gebruikte email adres. sociaal media communicatie. bankzaken... en zo kan ik wel doorgaan.
bellen, sms'en en berichten versturen, daar had ik zelfs mijn abonnement voor aangepast, veel internet, weinig bellen, omdat ik vaak via internet, o.a. viber, bel.
natuurlijk heb ik een leentoestel, maar is heel basis. ik kan niet meer interneten en mijn belkosten zijn hoog geworden. als ik ervoor kies om toch een sms te betalen, zijn de meeste ontvangers daar niet echt van gediend!
op zo iets, heb ik me wel van tevoren kunnen programmeren voor 2 weken, maar niet om in het onbekende te blijven staren.