Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 22-02-2015 23:01:37
Computers & Telefonie

3 jaar garantie en toch rekening

Zonder een beschuldigende vinger, maar bestaat de mogelijkheid dat de schade ontstaan is terwijl u er niet was?

als, en ik zeg als, het valschade is, dan is er meer kapot inwendig als je uitwendig kan zien.

hoe is het apparaat verzonden? in de originele (redelijk stootvrije) verpakking of anders?

laat ze voorlopig maar eens onomstotelijk bewijzen met foto's o.i.d. dat wat ze zeggen ook waar is.

het is overigens bekend dat aldi u direct garantiezaken naar medion laat sturen. en als dat in de voorwaarden staat mag en kan dat.

stuur ze een email met de vraag om bewijzen, mét een antwoord termijn, die binnen de 14 dagen valt uiteraard.