Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sw
swat1500 - 22-02-2015 23:05:08
Computers & Telefonie

3 jaar garantie en toch rekening

Bij aldi gekochte laptops van medion kunnen bij garantieclaims, tezamen met een kopie van de aankoopbon en het garantiecertificaat, kostenloos worden gestuurd naar medion. valt de reparatie binnen de garantie dan wordt deze ook kostenloos uitgevoerd.

kennelijk meent medion dat het gebrek te wijten is aan verwijtbaar handelen van ts. nu het defect binnen 6 maanden na aankoop zich heeft openbaart zal medion daartoe wel sterke argumenten moeten aanvoeren. ts kan dus (schriftelijk) bezwaar maken tegen de opvatting van medion en daarbij (nogmaals) wijze op in de wet benoemde 6 maanden termijn.

blijft medion echter bij haar standpunt dan zal ts naar de rechter moeten stappen.