Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 23-02-2015 00:19:09
Computers & Telefonie

3 jaar garantie en toch rekening

Het apparaat laten vallen, dan zou je meer schade verwachten dan alleen de scharnieren.

het beste kunt u een mail naar aldi sturen. maak gebruik van het volgende contactformulier

klik http://www.aldi.nl/kontakt_form.php">hier

maak gebruik van de volgende voorbeeldbrief

klikhttps://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product-binnen-6-maanden-na-aankoop?cookie=nee.14246503988151992984969"> hier
pas deze aan uw situatie aan en leg uit dat u de laptop niet heeft laten vallen, dat medion daar geen enkel bewijs van heeft en dat medion niet het recht heeft u voor de rekening te laten opdraaien. vermelden dat u met uw klacht op het forum van kassa staat kan ook geen kwaad.

succes!