Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 26-02-2015 18:56:28
Computers & Telefonie

Belsimpel stuurt mobiel te laat, niet gerepareerd en beschadigd terug

@tijger en mahadma.
hou aub op over wel/niet aan je mobiel vastzitten. heeft hier niks mee te maken.


@catherine

belsimpel wordt gekenmerkt door extreme slechte service. vandaar dat ze ook de prijs zo laag kunnen houden.

probeer je klacht eens op http://www.klachtenkompas.nl/belsimpelnl">http://www.klachtenkompas.nl/belsimpelnl te zetten. daar zijn ze actief.

verder kan je proberen om nog een aangetekende klachtenbrief te sturen waarin je verteld niet akkoord te gaan met de mobiel die je hebt ontvangen en eist je oude of een betere telefoon terug te krijgen.

zet hierin ook een datum waarvoor je de telefoon terug wil hebben. en meld dat als ze hem niet voor deze datum leveren je de koop wil ontbinden.
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoelang-mag-reparatie-duren-als-product-kapot-is">https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoelang-mag-reparatie-duren-als-product-kapot-is

aan te raden is volgende keer hi ofzo te nemen. daar zien we vrijwel nooit klachten over hier.