Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 24-02-2015 20:39:26
Geldzaken & Recht

Tele2 telefoonabonnement wat moet ik hiermee

Ik kan me voorstellen dat u per direct wilt opzeggen bij tele2, wat een administratieve puinhoop daar en wat laten ze u in de kou staan met uw problemen met bos.
zit u aan een of ander jaarcontract vast, of kunt u sowieso opzeggen?

ik zou in ieder geval schadevergoeding eisen voor de tijd dat u bent afgesloten.

waar u waarschijnlijk de fout mee bent ingegaan is alles telefonisch af te handelen. daar zitten een paar jongens en meisjes aan de telefoon die van toeten noch blazen weten. ik weet er alles van, ben er ook klant geweest. de voorkant weet niet wat de achterkant doet, als u begrijpt wat ik bedoel.

u zou kunnen overwegen een klacht in te dienen bij de geschillencommissie telecommunicatie, maar dat duurt allemaal erg lang.

u kunt ook een een ingebrekestelling sturen waarin u eist dat binnen 2 weken uw telefoon weer wordt aangesloten, omdat alle rekeningen zijn betaald en omdat u nooit een achterstand in de betaling heeft gehad. verder u eist een schadevergoeding voor de niet geleverde dienst. gebeurt er binnen die 2 weken niets, dan ontbindt u na die 2 weken de overeenkomst met tele2, zo vermeldt u.
verzoek om een schriftelijke reactie binnen 2 weken.
gezien de staat van dienst van tele2 zou ik die brief aangetekend versturen.

u kunt evengoed nog bij de geschillencommissie een klacht indienen om van de ban van preventel af te komen.

wat een ellende voor u, dat een bedrijf je het leven toch zo zuur kan maken.