Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 25-02-2015 20:26:18
Geldzaken & Recht

Tele2 telefoonabonnement wat moet ik hiermee

Beste juul84,

lees uw verhaal. werkelijk ongelooflijk wat u meemaakt met tele2.
hoop dat de 'webcare' van tele2 u verder gaat helpen.
maar het is toch te zot voor woorden dat het 'niet automatisch kunnen matchen' van betalingen (als ik het goed begrijp klopten betalingskenmerken niet) dit als resultaat heeft.
vervolgens stuurt u netjes al uw betalingsbewijzen en weigeren zowel tele2 als bos incasso (onderdeel van das) er serieus naar te kijken.
ik zou sowieso een klacht indienen bij de geschillencommissie zoals zoekster ook aangeeft.
dat preventel verhaal moet u niet hebben. als men u al geregistreerd heeft zou ik bezwaar aantekenen bij preventel (alhoewel tele2 dat voor u behoort te regelen en uw registratie ongedaan behoort te maken). volstrekte waanzin van tele2 dat men u daar aanmeld omdat men zelf hun administratie niet op orde heeft.
bizar ook dat een dochter van das, bos incasso, zich op deze mijns inziens louche manier gedraagt.