Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ju
juul84 - 24-02-2015 22:09:10
Geldzaken & Recht

Tele2 telefoonabonnement wat moet ik hiermee

Vandaag weer met tele2 gebeld. opmerkelijk 2 opties gekregen ! optie 1 is het (volgens hun) openstaande bedrag van okt 2014 alsnog betalen, zodat ik een nieuw abonnement kan afsluiten ( want mijn telefoonabonnement is officieel niet meer ingebruik) bij tele2 of elders en ze zouden dan bij preventel mijn registratie ongedaan maken. optie 2 is, niet betalen.. met alle gevolgen vandien! tja, maar er moet toch betaald worden... werd er ff snel achteraan gezegd!
en bij bos incasso moet u niet meer zijn mevrouw. zij hebben uw dossier weer terug naar ons verzonden. want de doorloop termijn is verstreken. mijn advies is betalen mevrouw, want als u dat niet doet dan kan u nergens meer een nieuw abonnement afsluiten.

ben er helemaal klaar mee! ik zal een klacht naar de geschillencommissie versturen en bezwaar maken... zoals jullie adviseren.