Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
miraaa - 25-02-2015 16:25:34
Computers & Telefonie

T-mobile wil toestel niet vervangen

Yes "gratis" toestel met abonnement. ja ik heb al 2 x een nieuw toestel gekregen, dit is mijn 3e toestel van hetzelfde type (sony experia) in 6 maanden. nu wil ik gewoon een ander toestel, en ben bereid bij te betalen. dat heb ik aangegeven maar zij willen niet akkoord gaan en leggen nu de verantwoording bij sony, volgens medewerker "wij leveren diensten, geen telefoons. wat natuurlijk nergens op slaat. daarnaast heb op hun aanraden voor deze telefoon gekozen en het blijkt nu dat voor de derde x in 6 maanden het toestel dezelfde gebreken toont.

bedankt voor de link, daar heb ik zeker wat aan. ik ben uitgegaan van het advies van de medewerker, anders had ik nooit voor deze telefoon gekozen. zal wel moeilijk aan te tonen zijn maar mochten er geen andere mogelijkheden zijn kan ik het altijd nog proberen.