Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-02-2015 11:36:28
Geldzaken & Recht

Slechte ervaringen met post.nl

Bekende verhalen. een bezorger heeft het bij mij een keer gepresteerd om zelf voor een aangetekende zending te tekenen en die vervolgens gewoon in de bus te gooien (gelukkig was het wel nog mijn eigen bus). ook komt het regelmatig voor dat ik een briefje in de bus vindt dat de bezorger me niet thuis heeft aangetroffen terwijl ik wel gewoon thuis was en ook de bel het gewoon deed. en ik heb het al meegemaakt dat een pakje gewoon bij mij op het balkon werd gegooid zonder briefje in de bus en dat ik daar pas een paar dagen later achter kwam, terwijl het pakje al een paar dagen in de regen had gelegen. of ze zetten het pakje voor je deur in een portiekflat, zodat in principe iedereen het kan meenemen. en als je bij postnl een klacht indient krijg je altijd het standaard antwoord dat ze er achterheen gaan, maar als klant mag je vervolgens niet weten welke maatregelen ze hebben genomen en of ze de bepaalde bezorger hierop hebben aangesproken. wordt allemaal onder de dekens gehouden. maar ook andere bezorgers kunnen er wat van, zoals dpd: tijdje terug zou er binnen een bepaald tijdvak een pakje worden bezorgd, wat je ook kon volgen via hun site, maar al vóór dit tijdstip zag ik opeens dat "de chauffeur het tijdvak niet zou halen", waarna het pakje vervolgens helemaal niet werd bezorgd. bij telefonisch navraag wist niemand wat er aan de hand was.