Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-02-2015 13:02:13
Geldzaken & Recht

Slechte ervaringen met post.nl

Jugendstil schreef op vrijdag 27 feb 2015, 11:58:
het komt neer op feed back naar post.nl
juist door te koppelen naar stad of wijk, kun je bij post.nl duidelijk maken dat er in die wijk blijkbaar een slechte postbode / pakkettenbezorger.
*knip*
het komt dus neer op feed back.
bij het zoekraken van mijn bankafschriften heb ik uiteraard gebeld.
verontschuldigingen.
de postbezorger die in die periode de post bezorgd zou moeten hebben in mijn straat is aan de deur geweest namens zijn baas/chef.
heeft mijn klacht aangehoord, maar was zich van geen kwaad bewust.
en dat kan ook best wel dat die zich van geen kwaad bewust was.
als het sorteercentrum het niet bij zijn te bezorgen stapel post voor de desbetreffende straat heeft gestopt, kan de beste brave ziel ook niets bezorgen.
maar waar het zoekraken ook zit, bij het brengen naar een sorteercentrum, het sorteercentrum zelf, of bij degene die mijn post moet bezorgen, feit is dat mijn post weg was, en post.nl als bedrijf in zijn geheel daar verantwoordelijk voor is.