Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-02-2015 13:39:51
Geldzaken & Recht

Slechte ervaringen met post.nl

Regelmatig problemen, zoals : 1) geopend pakje, inhoud gestolen en lege envelop in de bus,2) aangetekend stuk gewoon in de bus en postbode heeft zelf een valse handtekening gezet,3) veel te late levering (2-3 weken),4) aangetekend stuk nooit ontvangen maar postbode heeft zelf voor ontvangst getekend,5) 16 maanden wachten op schadevergoeding "zoek "geraakt stuk, 6) email van post ontvangen waar niet op gereageerd kan worden ( no reply@) , 7) tariefsverhogingen van de laatste jaren die gluiperig worden ingevoerd, 8) ongeldig verklaren van gulden postzegels ( is gewoon geld),
zie hier een paar ervaringen van de laatste jaren.
ik wou dat het nog een staatsbedrijf was met postkantoren en medewerksters die verstand van zaken hadden. nu is het een bedrijf waar niemand zich verantwoordelijk voelt maar die wel zo'n beetje de allerduurste postbesteller van de wereld is.