Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-02-2015 14:22:25
Geldzaken & Recht

Slechte ervaringen met post.nl

Hier in rotterdam-oost zijn er regelmatig problemen met zowel de poststukken als pakketjes aflevering.

verjaardagskaarten die gewoon niet aankomen, terwijl ze wel verstuurd zijn. niet van 1 adres, maar van meerdere adressen komen ze gewoon niet aan.

palletjes is helemaal een zooitje:
- pakket komt niet aan
- briefje dat je niet thuis was, terwijl je dat wel was
- pakketjes voor buren afgeven en dan geen briefjes in hun bus stoppen
- pakketjes die volledig uit elkaar zijn gehaald en dan inhoud en verpakking apart door de bus gemikt zijn. schijnbaar was de inhoud niet "leuk" genoeg om zelf te houden dus is het toch maar geleverd.
- al een keer een bestelling die geleverd is bij buren, terwijl ik gewoon thuis was en dan ook nog het briefje op een verkeerd huisnummer in de flat achtergelaten, waardoor de buren het aan de verkeerde persoon hebben afgegeven (volgt u het nog?). die ontvangende buur ontkent de ontvangst en heeft een leuk kadootje op die manier. bol.com was niet blij, maar wat mij betreft eigen schuld, want ze doen nog steeds zaken met postnl.

en zo kan ik nog wel even doorgaan. soms is het heel frustrerend, want de excuses van postnl lossen niks op.
ik koop best vaak via internet, maar tegenwoordig controleer ik eerst welke transporteur een winkel gebruikt en als dat postnl is, kijk ik eerst of het product niet elders voor dezelfde prijs te vinden is bij een bedrijf dat bv dhl gebruikt voor de levering.

het schandalige van de privatisering is, dat het hier echt onzin is, want postnl heeft geen concurrentie. wij als particulier hebben helemaal geen alternatief! sandd en dergelijke verwerken namelijk geen particuliere post, alleen zakelijk.
ik begrijp dan ook niet dat onze fijne overheid deze privatisering mocht doorvoeren.