Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

abnamro
abnamro - 27-02-2015 15:06:37
Geldzaken & Recht

Tarief pinnen met credit card absurd hoog

Beste meneer boon,

bedankt voor uw bericht.

ik vind het jammer dat u niet op de hoogte was van de kosten die u betaalt, wanneer u pint met uw creditcard. u geeft aan dat dit niet aan u is gecommuniceerd.

bij een creditcard aanvraag, ondertekent u een contract. met dit contract geeft u onder andere aan, dat u akkoord bent met de voorwaarden van de creditcard. in deze voorwaarden zijn in artikel 13 de kosten opgenomen die u betaalt bij geldopnames. onze voorwaarden kunt u nog terugvinden op onze website: http://abn.com/1vfoasz

het is begrijpelijk dat u de creditcard heeft gebruikt, omdat uw pinpas beschadigd is geraakt. u geeft aan dat u hierover al een klacht bij ons heeft ingediend. goed dat u dit al heeft gedaan.

u mag de uitkomst hiervan afwachten. als u het prettiger vindt, kan ik hierover ook telefonisch contact met u opnemen. stuur dan uw telefoonnummer en tijdstippen dat u bereikbaar bent naar: webcare@nl.abnamro.com

met vriendelijke groet,
abn amro webcare
mw. e. van der molen