Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-02-2015 15:20:51
Geldzaken & Recht

Slechte ervaringen met post.nl

@l393506.

zeker weten dat mijn ing bankafschriften toen, en het belastingformulier voor iemand anders later door post.nl zijn bezorgd.
ing afschriften worden sinds april 2014 door twee diensten bezorgd, sandd en post.nl, daarvoor altijd post.nl alleen. google weet alles.
quote:
bezorging ing afschriften
het maandelijks, tweewekelijks en wekelijks afschrift worden bezorgd door sandd. het dagelijks afschrift wordt verstuurd met postnl. in de tabellen hieronder staan de bezorgdata vermeld.

bron, klik-> https://www.ing.nl/particulier/betalen/bankrekeningen/ontvangstschema-afschriften/index.html?furl=0036_adm_extn_mass_algmass_afschriften_shortcut">vanaf april 2014 wordt uw afschrift door sandd bezorgd.

belastingpapieren worden in ieder geval óók door post,nl bezorgd.
ik kijk zo op straat, ik heb de bezorger zien komen en gaan, ben even later naar de brievenbus gelopen, zag het verkeerde adres en ben hem achterna gerent.
bij mijn weten heeft alleen post.nl dat oranje gedoe.

hier nog een klacht waarbij post.nl antwoord geeft over een klacht aangaande de bezorging van belastingpapieren.
zou post.nl antwoord geven als ze geen post van de belastingdienst zouden bezorgen dacht je?

klik-> http://www.klachtenkompas.nl/postnl/verkeerd-bezorgd-2">klacht post.nl

l393506 schreef op vrijdag 27 feb 2015, 13:49:
alle postbodes doen hun uiterste best, terwijl de meesten echt niet meer gemotiveerd zijn, door alle reorganisaties en minder leuke werksfeer. ik vind het knap, maar de mensen hebben geen keus. zijn vaak blij, dat ze werk hebben.
de overgrote meerderheid doet hun uiterste best.
en voor de rest begrijp ik best wat je schrijft, en dat het zo is neem ik zonder meer aan.

feit is en blijft dat een belangrijk onderdeel van een samenleving, de zekerheid dat men er op moet kunnen vertrouwen dat die post en poststukken op een behoorlijke manier bezorgd dient te worden, zonder dat men angst moet hebben of iets wel aankomt en niet tussentijds ergens verdwijnt, sinds de grote verkwanseling van het postbedrijf heeft plaatsgevonden, steeds minder is geworden