Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-02-2015 20:37:47
Geldzaken & Recht

Slechte ervaringen met post.nl

Heb vorig jaar een defecte cisco pvr retour gestuurd naar ziggo. keurig afgeleverd bij het post service punt in de supermarkt. track en trace bonnetje ontvangen en het pakket ging in de rolcontainer voor verdere bezorging. 2 maanden later een rekening van 299 euro van ziggo. het pakket was nooit aangekomen. na controle van de track en trace code werd het bedrag gecrediteerd. het pakket is dus achterover gedrukt en nooit meer boven water gekomen.

zes maanden later overkwam mijn broer precies het zelfde met een samsung pvr.

blijkbaar word tussen afgifte aan het servicepunt en ziggo structureel pakketten achter over gedrukt.