Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 28-02-2015 12:26:32
Geldzaken & Recht

Slechte ervaringen met post.nl

Heb gelukkig meer goede ervaringen met postnl dan slechte ervaringen.

6 jaar geleden tot 2 keer aan toe via marktplaats dezelfde cassettedeck gekocht.
de eerste cassettedeck kwam aan met transportschade en ondanks de tweede verkoper op mijn aanwijzing de tweede cassettedeck extra goed had ingepakt (had hem verteld van de schade van de eerste cassettedeck) was ook deze zwaar beschadigd.
was de tweede keer gewoon een puntig voorwerp in de zijkant van de doos geramd.

voor de rest heb ik de afgelopen jaren heel wat pakketjes verstuurd, zowel in nederland als in belgie en onlangs nog in duitsland en dat gaat tot op heden altijd goed.

zelfde geldt voor brievenbuspost.
heb al heel wat keren wat in een bubbeltjesenvelop verstuurd en van al die keren is er maar 1 keer iets niet aangekomen.

wat ik wel altijd slecht vind van postnl is dat er in geval dat als er iets fout gegaan is de zaak met een excuses van hun kant afgedaan wordt en je zelf met de financiele strop blijft zitten.

ik ben van mening dat als ik een pakketje naar het postkantoor breng en verzendkosten betaal dat het de taak van postnl is ervoor te zorgen dat het pakketje in goede staat aankomt.
mocht het pakketje zoekraken of het artikel beschadigd raken dan vind ik dat daar een financiele tegemoetkoming tegenover mag staan.