Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 28-02-2015 13:01:23
Elektronica & TV

Webshop reageert niet

Nog een kleine aanvulling, voordat ik daar bestelde heb ik ze een mail gestuurd n.a.v. de levertijden. dit antwoord kreeg ik van hun.

welke serviesdelen zoekt u specifiek? de meeste gangbare delen hebben we gewoonlijk in meerdere exemplaren in voorraad. afhankelijk van het bestelmoment kunnen we over het algemeen binnen een enkele dag leveren, tenzij het onderdeel in bestelling staat bij de fabriek.



de leverbaarheid staat binnenkort iets beter per item in de shop. dat is en blijft vooralsnog indicatief, dus als we 1 exemplaar hebben staat er dan “uit voorraad leverbaar”. zou iemand er dan meerdere willen dan hebben we alsnog enige levertijd.



wilt u meer zekerheid dan kunt u ons een lijstje mailen met wat u wenst zodat we de voorraad kunnen checken.

het lijstje heb ik ze niet gemaild aangezien de bestelde artikelen (van beide 1) uit voorraad leverbaar zouden zijn.

nessie