Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 28-02-2015 20:27:51
Geldzaken & Recht

Slechte ervaringen met post.nl

Ik had met een postorderbedrijf afgesproken dat een retourzending op zaterdag 14 februari zou worden opgehaald door postnl. vrijdag 13 februari kwam een bezorger het pakket ophalen. omdat het vrijdag bij mij thuis nogal hectisch was (ik had een monteur in huis i.v.m. storing in de leiding waardoor mijn computer niet goed functioneerde) had ik het pakket nog niet verzendklaar. hij gaf mij een kaart waarop stond dat ik niet thuis was en zou zaterdag alsnog komen om het pakket op te halen. maar wie er kwam: geen postnl. uiteindelijk op 16 februari een mail gestuurd en zij antwoordden dat het pakket dan op 18 februari zou worden opgehaald. maar u raadt het al: weer niet. uiteindelijk contact opgenomen met het postorderbedrijf en met hen afgesproken dat het pakket op 24 februari zou worden opgehaald. vrijdag 20 februari wordt er een pakket van hetzelfde postorderbedrijf afgeleverd en de bezorger kwam ook een pakket ophalen. snapt u het nog? ik heb verder geen actie ondernomen want ik vond dat ik al genoeg had gedaan. maar let op: sannd kan er ook wat van!