Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joentje1978 - 28-02-2015 21:06:55
Elektronica & TV

Ziggo nieuwe kabel onder de grond?

[quote=valerius-2 schreef op zaterdag 28 feb 2015, 20:42]ja wat is verstandig niet doen maar afwachten wat er nog slechter gaat worden of de knoop door hakken. wat is het nadeel van een nieuwe grondkabel voor u? moet u dat betalen dan zal ik ook wachten tot het werkelijk nodig is. maar als ziggo het nu laat doen en het u niets kost zal ik wel toe happen.

als er geen kosten aan verbonden zitten en uw hele tuin hoeft niet overhoop gehaald worden dan zou ik gewoon een nieuwe kabel laten leggen.
deze is niet en zal betere specificaties hebben dan de oude waardoor u minder snel problemen zult krijgen.

[quote=tenormin schreef op zaterdag 28 feb 2015, 20:33]wijsheid in dit geval is, net als hier op 2 maart, eerst even afwachten hoe een en ander verloopt. ik wacht eerlijk gezegd ook met angst en beven op de omwisseling maar door alle negatieve berichtgeving worden de meesten nu wat nerveus, vooral door de uitzending van vanavond. er zijn hier ook al op de site vragen geweest en dat er hulpdiensten van de ziggo in de buurt zouden zijn, maar daar heb ik hen niet over gehoord, heb dit alleen van een forumlid van deze site. dus wacht u (ook) even af hoe de zaken verlopen.

als uw kabelinstallatie voorzien is van degelijk aansluitmateriaal dan heeft u niets te vrezen, dan zou het gewoon vlekkeloos moeten werken.