Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joentje1978 - 28-02-2015 21:20:02
Elektronica & TV

Geen beeld wel geluid philips

Als ik de klacht zo hoor dan is het lcd-scherm zelf defect.

als u ervoor kiest om een monteur bij u langs te laten komen dan zijn de voorrijkosten terecht.
de bus van de monteur rijd ook niet op water en de tijd die de monteur kwijt is om bij u te komen moet ook betaald worden.
als u zelf in de gelegenheid bent om de lcd naar een reparatiebedrijf te brengen dan houd u de voorrijkosten in ieder geval in uw zak.

in principe mogen ze ook nog onderzoekskosten rekenen indien u niet akkoord gaat met de prijsopgave.

degene die u aan de telefoon krijgt is geen monteur en kan u ook niet vertellen wat de reparatiekosten zullen zijn.
een monteur moet eerst vaststellen wat er stuk is, vervolgens uitzoeken wat het bestelnummer en de prijs van dat onderdeel is en dan kan er pas een prijsopgave gemaakt worden.

er zit 2 jaar fabrieksgarantie op uw lcd en als die net verstreken is dan zou er vanuit de fabrikant nog een deel coulance op de reparatiekosten van toepassing zijn.
maar dan zou de lcd wel bij een philips geautoriseerde technische dienst aangeboden moeten worden.