Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 01-03-2015 17:45:30
Computers & Telefonie

Kpn servicetool

[quote=cornelis71 schreef op zondag 1 mrt 2015, 09:00]1953, je mag toch aannemen als alles werkt, dat ook moet lukken? heb w7 32 bits, (volgens mij. als het belangrijk is, moet ik zometeen nog kijken, maar in ieder geval w7)
vandaag probeer ik het nog 1 keer, en dan stop ik ermee.
groetend

vergist u zich niet in de tempo van een administratieve handeling bij kpn, eerst het enen item administratief verwerken, dan kan pas het andere.

was van mei 2012 tot mei 2013 klant bij kpn. het eerste wat ik niet kon doen een e-mailbox aanmaken, heeft 10 dagen geduurd, omdat ik voor het eerst een account moest aanmaken bij de start van het abonnement en die verwerking duurde tien dagen. je kon in die tussentijd niets anders verwerken. gelukkig kon ik wel destijds de telefonie met 1369 starten. heb menigmaal aan de gratis lijn gehangen en telkenmale weder de standaardantwoorden aanhoren.