Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sjefkuh
sjefkuh - 02-03-2015 19:25:50
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

[quote=edrick3 schreef op maandag 2 mrt 2015, 19:22]@sjefkuh,

......of gratis aan maar dan moet ik minimaal nog één jaar klant blijven van ziggo......

was je dan van plan om te veranderen?
zo niet, blijf je toch gewoon? 'probleem' opgelost.

ik zit er idd over te denken om over te stappen. voel me niet geheel serieus genomen bij ziggo.