Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

akkerdistel
akkerdistel - 03-03-2015 11:18:03
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

Kon destijds ook, al langer klant, voor 49 euro een harddiskrecorder kopen, heb dit ook gedaan en kreeg betreurenswaardig de samsung.

kan je vertellen dat je daar weinig aan mist, ding zit vol gebreken. meest ergerlijk is nog dat de hdd met grote regelmaat niet mee opstart.
zou je dan ook het advies willen geven, om zelf een harddiskrecorder aan te schaffen, wellicht een stuk duurder, maar gegarandeerd beter af.


verder is de klantenservice van ziggo inderdaad nogal onbehouwen, echter voor vele is het 'n monopolist en ben je er simpelweg afhankelijk van.