Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ew
ewilleme - 03-03-2015 17:54:39
Computers & Telefonie

Reparatie nieuwe samsung s4

Hallo edrick3,

dank voor je reactie. we hebben consuwijzer gelezen en een voorbeeld brief gedownload.
wat een redelijke termijn voor repareren is is ons niet helemaal duidelijk. we wachten in ieder geval nog even tot na de tweede reparatie (misschien goed hersteld?). nog even op vodafone terug te komen. wij hebben via internet bij vodafone een abonnement met toestel gekocht. de service gaat via de vodafone winkel. we kregen geen leen toestel van de vodafone winkel omdat wij de telefoon via het internet gekocht hadden en geen vervangtoestelverzekering hebben afgesloten. als we de koop in de vodafone winkel hadden afgesloten dan hadden we wel een leentoestel gekregen. raar dat voor een nieuw slecht werkend toestel buiten je schuld om een vervangtoestelverzekering nodig is.
super klant onvriendelijk.