Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 03-03-2015 18:14:20
Huishouden & Energie

€575,00 borg gas en licht vooruit betalen.

Als de nuon bij elke klant verteld dat er een borg betaald moet worden werven ze geen enkele klant meer toch!. in telefoongesprekken worden zinnen vaak uit het verband gerukt omdat enkel de steekwoorden worden onthouden. een zin in de trant van "het zou kunnen zijn dat er een kredietcontrole wordt gedaan en als u niet kredietwaardig bent moet u een borg van €.575,00 vooraf betalen". de steekwoorden "kredietwaardig, borg en het bedrag" onthouden we wel maar de meest belangrijke zin "het zou kunnen zijn" zijn we direct na het horen weer vergeten. mijn advies voor het overstappen van energieboeren of zorgverzekeringen e.d. is dus ook, doe dit nooit telefonisch maar via de site van de leverancier zelf. je kunt alle informatie over de aanbieding en bovenal de voorwaarden lezen zijn die naar wens dan pas overstappen.