Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 04-03-2015 08:35:14
Computers & Telefonie

Reparatie nieuwe samsung s4

Hallo ewilleme,

het is uiteraard erg vervelend als je toestel defect is. onze reparatiedienst doet er uiteraard altijd alles aan om een defect naar behoren te verhelpen. uit je bericht begrijp ik dat je toestel nu voor de 2e keer is opgestuurd. wacht deze reparatie even af. ik ga ervan uit dat het probleem nu definitief verholpen wordt.

je geeft ook aan dat ze je in de winkel geen vervangend toestel konden lenen. dit is correct. hiervoor dien je altijd vervangende toestel service aan te schaffen. meer informatie over deze service vind je hier: http://voda.fo/ne/h1kf4 bij bijvoorbeeld het red super abonnement zit deze service wel inbegrepen. het is dus afhankelijk van je abonnement en extra aangesloten diensten of je hier recht op hebt.

indien er nog onduidelijkheden zijn verneem ik dat graag van je. uiteraard kun je ons ook altijd contacteren via een van onze social media kanalen: http://voda.fo/ne/13mvm

groet,

melanie
vodafone, 24/7 web crew