Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dokun
dokun - 04-03-2015 12:00:17
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

Ook wij hebben afgelopen jaar de interactieve hd ontvanger (met harde schijf) gratis gehad (zijn al meer dan 10 jaar klant bij ziggo). zelfs 1 gratis en de 2e tegen betaling van slechts €49.

maar dit was (is) alleen mogelijk als je je contract met 1 jaar verlengt. ik weer bijna zeker dat dat ook bij uw broer het geval is. misschien weet hij dat niet. hij kan dat nakijken op de ziggo website.

ik vind het niet meer dan normaal dat je als je een gratis hd ontvanger krijgt je minimaal nog 1 jaar klant moet blijven. want waarom zouden ze je die ontvanger gratis gaan geven als je na 1 maand gaat opstappen...?

ik vind het niet helemaal redelijk van u dat u de hd ontvanger gratis wilt krijgen zonder u voor nog 1 jaar te verbinden aan ziggo.