Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

thea1956
thea1956 - 04-03-2015 12:11:17
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

Wij hadden hetzelfde, kort geleden wilden mijn buren een kastje het oude was niet kapot maar voor €49,00 en de vraag of ze dan nog een jaar lid wilde blijven kwam het kastje binnen 3 dagen.
wij wilden het zelfde maar de man aan de telefoon wilde hem ons alleen maar duurder verkopen.na vermeld te hebben dat wij dit een oneerlijke zaak vonden en dan maar over zouden stappen naar kpn moest er ineens overlegt worden aan de andere kant van de lijn.en toen kon het ineens.
en hoera na drie dagen was ons nieuwe kastje in huis.vreemde gang van zaken!