Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henkjlammers - 04-03-2015 13:41:24
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

Voor iedereen met problemen, begin eens met de aansluitdoos in de muur te vervangen. al deze dozen in woningen zijn nog van het type analoge doorgifte. voor ziggo en upc klanten; kijk op de site van upc, onder meest gezocht, accessoires shop (cable home), aansluitdozen , meer informatie; bestel 1 (tras-2000kk) tv/r aansluitdoos op- of inbouw. heb je meerdere tv's thuis bestel er dan meer. deze doos laat zo wie zo meer zenders door. en de ontvangst is beter.
in je huidige kontrakt zitten zenders die je moet krijgen en die komen niet door bij de analoge doos. je betaalt voor iets en je krijgt het niet. als je dit gedaan hebt kun je verder met analyseren van problemen. versterker er tussen, splitters verwijderen etc. juiste bekabeling( vaak dure) zijn ook veel beter.

n.b. ik heb geen aandelen van upc of ziggo. op deze manier heb ik wel veel klachten verholpen bij vrienden en kennissen