Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dr
dragstar - 04-03-2015 12:35:29
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

Ik zit al heel wat jaartjes bij ziggo en heb de nodige technische problemen ondervonden met o.a. de internet verbinding.

ziggo heeft mij altijd zeer correct te woord gestaan en zelf menigmaal een nieuw modem toegestuurd.

met de tv heb ik eigenlijk nooit problemen gehad, ik heb 2x samsungtuner met hdd en blueray speler die ik in het verleden zelf bij mediamarkt heb gekocht voor €398,00 per stuk, ze werken gewoon fantastisch.

over de service van ziggo heb ik echt alleen lovende woorden ze zijnnaar mij toe altijd vriendelijk geweest.

het is dan ook vaak zo dat als men zich onbeschoft opsteld dan kan men ook bijna verwachten dat er aan de andere kant van de lijn ook een mens zit die ook kortaf zal reageren.