Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

toinq63
toinq63 - 15-03-2015 12:03:24
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

Ziggo geeft gewoon geen antwoord op vragen! ik ben bij hen in de ziggo shop geweest en ik heb tal van keren op hun website om vragen oplossingen gevraagd, maar ze reageren niet of ze kunnen niet reageren of wat ik denk, dat als je niet iets bij ze afneemt of opnieuw iets besteld, dat je dan verder niets kan verwachten aan service!

het betreft voor mij, dat ik een hisense 3d 4k tv heb en ik wil de c+-module gebruiken. daar doen ze niets aan omdat het niet in hun lijn ligt om voor meerdere merken de moeite te nemen, dat dit gaat werken met die c+-module voor de hisense tv`s, wat toch een erge grote producent wereldwijd van o.a. tv`s is. jammer, want ik denk er nu aan om over te stappen naar een andere provider. en dan zullen familie en vrienden gaan volgen, omdat die altijd van mijn hulp gebruik maken met dit soort problemen.

verder is ziggo onlangs over gegaan met de digitale signalen voor tv op een andere frequentie te zetten en sinds dien functioneert de epg (elektronische programma gids) heel slecht, deels of helemaal niet!
en als er dan wel wat doorkomt op de epg, dan gaat dat niet verder dan een uur in het vooruitzicht op wat er op tv kanalen komen gaat. vroeger/voorheen kon je meer dan 24 uur verder kijken en met een digitale-recorder programma ruim van te voren in programmeren.
hier komt ziggo ook alweer met zo`n waardeloos advies, alsof het allemaal aan je zelf ligt.
de arrogantie van een grote provider zijn en niet naar je klanten luisteren, kan je ook schaden en dat begrijpen ze niet of hebben er van wege de grote getallen er gewoon geen boodschap aan. menig bedrijf is daar aan kapot gegaan!

ik hoop dat ziggo zo wijs is om goed naar problemen te luisteren en vooral problemen op te lossen. een zeer ontevreden klant op dit moment ben ik van ziggo! toinq63.