Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerardk
gerardk - 04-03-2015 13:30:03
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

De overname van ziggo door de eigenaar van upc is weer eens de blunder gemaakt om zoals we al aan konden zien komen gezien de enorme hoeveelheid klachten die op het internet te vinden zijn over upc om het financiƫle gewin boven het belang van de klanten te stellen waardoor de ziggo klanten nu met een kabelaansluiting zitten die voor een groot deel niet meer naar behoren functioneert. voor mij is het over met ziggo als niet binnen de maand waarin ze nog aan blijven rommelen zoals ze zelf vertellen er niets bruikbaars uit komt en ga dan beslist over naar een alles-in-een abo bij een provider waar ik meer vertrouwen in heb.