Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

phillipus
phillipus - 04-03-2015 13:46:01
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

Hier niets anders dan lof over ziggo en we zijn er al vanaf het casema-tijdperk bij. alles-in-1 extra, dus zowel internet, radio/televisie en telefonie. downloadsnelheid wordt altijd gehaald (nu 200 mbit/sec), radio/televisie probleemloos en al helemaal na de laatste revisie, waarbij het opnieuw instellen binnen 5 minuten was voltooid. alle zenders geven een prima beeld op de plasma-tv en al helemaal de hd-zenders. ook hier een interactieve ontvanger opgevraagd en gekregen voor € 49 bij een verbintenis van een jaar, maar dat waren we sowieso al van plan. bij deze ontvanger had je geen keuze tussen humax of samsung en het werd een samsung. maar hier is niets mis mee en alles werkt correct. de oude humax-ontvanger is naar de slaapkamer verhuisd, waar hij op een 2e tv is aangesloten. merkwaardig daarbij is dat de ontvanger ook gewoon werkt zonder smartcard! de opmerking over nieuwe contactdozen en bekabeling is juist en is ook hier toegepast. bellen met ziggo (1200) levert ook nooit problemen op en je wordt zo goed mogelijk geholpen door de helpdesk. kortom, hier totaal geen problemen met ziggo en we hebben er toch echt geen aandelen in...