Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henkjlammers - 04-03-2015 14:13:26
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

Phillipus, blij om te horen dat het bij jou ook zo goed heeft uitgepakt met een nieuwe (digitale) aansluitdoos. opmerkelijk is dat je hier noch upc noch ziggo over hoort. ik weet wel hoe het komt; een monteur van upc heeft verklapt dat elke aansluiting recht heeft op 1 tras-2000kk maar ja als ze dat aan de grote klok gaan hangen en elke aansluiting begint erover dat is dan tig dozen x 18,49 incl. porto kosten. ik heb ze altijd , ook voor kennissen, gratis gekregen, dat wil zeggen het geld werd verrekend. de meeste klanten weten nog steeds niet wat hun overkomt als ze de doos vervangen.