Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
andruth - 05-03-2015 03:29:06
Geldzaken & Recht

Mag ing dat zo maar.

De beantwoorders van mijn vraag of ing discrimineerd vragen bijzonderheden. ik wil natuurlijk niet mijn hele financiele hebben en houden zomaar op internet zetten. in het kort komt het hier op neer. ik heb een creditcard en een van de "voordelen" is dat je op die card extra credit kunt krijgen. de kosten voor het gebruik van die card zijn 16,50€ per kwartaal.
een voorbeeld een horende wil 3000€. procedure is dan hij belt ing en vraagt dat bedrag. de aanvraag wordt gecontroleerd en bij goedkeuring is het bedrag binnen 5 werkdagen op zijn rekening bijgeschreven.
nu wil een dove 3000€. bellen kan dus niet. hij laat het zijn vrouw proberen maar dat wordt niet geaccepteerd hij moet zelf bellen. dat kan dus niet. schriftelijk aanvragen wordt ook niet geaccepteerd. als hij dat bedrag toch wil moet hij 3 keer naar een ing pinautomaat en daar 3 keer 1000€ opnemen. maximum bedrag per dag is 1000€. dat kost 3 keer 4,50 administratiekosten plus drie keer 10 km. rijden naar de dichtsbijzijnde ing pinautomaat. plus parkeren enz. dat scheelt nogal met de kosten die een horende moet maken n.l. een telefoontje, daarom noem ik dit systeem van de ing discriminatie van een dove client.