Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 05-03-2015 11:11:10
Garantie & Verzekeringen

Geen vgz-pasje ontvangen?

@vgz-klant,

naar aanleiding van uw topic heb ik een vraag aan u.
bent u een nieuwe verzekerde, per 01-01-2015, bij vgz of bent u daar reeds langer verzekerd.

mocht u reeds meerdere jaren bij vgz verzekerd zijn dan krijgt u, bij een verlenging, niet jaarlijks een nieuwe zorgpas maar blijft de zorgpas die u (mogelijk) al in bezit heeft geldig tot de vervaldatum die op de achterzijde van deze pas staat.

mocht het anders zijn dan adviseer ik u om hierover niet met vgz te bellen maar om dit schriftelijk aanhangig te maken. indien u belt komt u nl. niet verder dan een call-center medewerker die hier helemaal niets mee kan en waarschijnlijk ook helemaal niets anders mee doet dan een aantekening op uw persoonlijke pagina maken en daar schiet u niets mee op.