Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

thea1956
thea1956 - 05-03-2015 12:11:27
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

Phillipus,
standaardprocedure om bestaande klanten € 49 te laten betalen voor een hd-recorder van € 199. heb ik toch ook moeten doen na tig jaren abonnement. waarom dan een uitzonderingspositie. en met een jaarcontract is toch niks mis mee...

quote

zo standaardprocedure blijkt dat dus niet te zijn al meer dan 20 jaar klant bij ziggo (voorheen casema)
maar moeten kletsen als brugman om voor € 49,00 de recorder te kopen.er is dus duidelijk geen regel waar naar gehandeld wordt.hij zou ons €99,00 gaan kosten maar na aandringen van onze kant en de mededeling dat we dan naar kpn zouden overstappen kon het ineens wel.onze naaste buren hadden hem een paar dagen ervoor ook voor € 49,00 gekregen.