Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joentje1978 - 06-03-2015 12:52:25
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.



ligt eraan welk modem u van ziggo heeft? reset van de modem, 1 minuut de stekker eruit!

vorige week mijn modem ubee 3200 gereset, warempel de snelheid was verhoogd van 90/9 naar 120/12 (en meer zelfs) utp 5e bekabeld (15 meter) - ziggo alles-in-1-plus!



en u denkt dat ik zelf nog nooit op het idee gekomen ben om dat te doen?
dat is wel het allereerste wat ik gedaan heb.