Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joentje1978 - 06-03-2015 12:59:20
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

[quote=phillipus schreef op donderdag 5 mrt 2015, 11:40][quote=joentje1978 schreef op donderdag 5 mrt 2015, 00:00]zo te zien wisselende berichten over de klant tevredenheid.

ben zelf 15 jaar klant bij ziggo en ben 12 jaar geabonneerd geweest op het allerhoogste pakket (power-pakket) en heb daar al die jaren genoeg geld voor betaald.

omdat ik de toegezegde internetsnelheden niet haalde en ik vermoedde dat de combinatie modem/router niet goed werkte heb ik gevraagd of ik een modem kon krijgen met ingebouwde router.
dat kon niet, mijn huidige modem moest de snelheid makkelijk aan kunnen.
mijn buurvrouw die nieuwe ziggo-klant was en het allerschraalste pakket genomen had kreeg wel zo'n modem/router.

maand geleden ziggo eens gemaild met de vraag voor welke prijs ze mij een hd-recorder konden leveren, heb een aanbod gehad van 49,00 euro.
aan de ene kant wel een redelijke prijs gezien deze elders 219,00 euro kost maar aan de andere kant jammer dat ze het apparaat niet kosteloos aangeboden hebben gezien ik al 15 jaar klant ben en een nieuwe klant dat ding wel voor niks krijgt.
ook werd mijn maandelijkse contract omgezet naar een 12 maanden-contract, net zoals bij nieuwe klanten.

als ik dan hierboven lees dat er bestaande klanten zijn die de hd-recorder wel kosteloos gekregen hebben dan vind ik het maar raar dat ze andere klanten er wel voor laten betalen.




standaardprocedure om bestaande klanten € 49 te laten betalen voor een hd-recorder van € 199. heb ik toch ook moeten doen na tig jaren abonnement. waarom dan een uitzonderingspositie. en met een jaarcontract is toch niks mis mee...

als ik hier lees dat er bestaande klanten zijn die de hd-recorder kosteloos gehad hebben dan vind ik het een raar verhaal dat er ook bestaande klanten zijn die ervoor hebben moeten betalen.

en als ze nieuwe klanten zo'n hd-recorder kosteloos kunnen aanbieden waarom niet aan een bestaande klant?