Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joentje1978 - 06-03-2015 20:45:49
Huishouden & Energie

Heb ik nog enige rechten met de miele wasmachine?

Het vervelende is dat je niet weet wat je te wachten staat, behalve dat je die 100,00 euro al aan je broek hebt hangen als de miele-monteur langskomt.

de miele-monteur zal het 1 en ander bij de wasmachine gaan uitlezen en gaan bekijken of de motor daadwerkelijk defect is.

en dan is het de vraag wat daar uit komt.
kan zijn dat ze een nieuwe motor aanbieden voor 500,00 euro + de 100,00 euro voorrijkosten/diagnose waardoor je nog duurder uit bent dan bij de monteur die eerder is langs geweest.

of ze constateren dat de motor helemaal niet defect is en het een kleinigheidje betreft wat goedkoper uitvalt.

wat ook nog kan is dat ze je een nieuwe motor leveren voor een redelijke coulanceprijs waardoor je goedkoper uit bent dan bij de eerste monteur.
en als ze echt achter hun kwaliteitsproducten staan leveren ze de motor kosteloos, zou bij normaal gebruik in principe niet na 5 jaar al defect mogen gaan, al helemaal niet bij een miele.

het kan dus alle kanten op gaan.
laat ons even weten wat er uit het bezoek van de miele-monteur is gekomen.