Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

alk
alk - 07-03-2015 10:21:43
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

@sjefkuh,

het probleem ligt niet bij ziggo, maar bij jezelf.
als je beleefd bent, je verhaal op een samenhangende en op een met argumenten onderbouwde manier weet te brengen dan kan jij, net als iedereen, voor 49 euro een hd recorder (pvr) kopen.
de enige restrictie is je bestaande abonnement met 1 jaar te verlengen.
ik heb op deze manier een humax 5200c voor mij, mijn dochter en een vriend besteld.
mijn broer kan zijn verhaal niet goed overbrengen en kreeg het niet voor elkaar. nadat ik hem in detail had verteld wat hij wel en niet moet zeggen, lukte het hem de 2e keer wel.

met ongeveer 10 minuten bellen moet het te regelen zijn.