Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

thea1956
thea1956 - 07-03-2015 10:45:57
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

Joentje1978, vrijdag 6 mrt 2015, 12:59

klanten met het alles in 1 basispakket betalen 49 euro. de klanten met het alles in 1 pluspakket en het alles in 1 extrapakket krijgen hem gratis.



dat is niet waar wij hebben het alles in een pluspakket maar konden pas na veel aandringen de recorder krijgen voor €49,00.en dan nu hier even komen vertellen dat het aan de klant ligt en dat iemand niet weet hoe hij het op de juiste manier moet vragen is een lachertje.er is gewoon geen eenduidige regel ze doen maar wat bij ziggo.heeft niets met beleefdheid te maken.als ze voor iedereen een duidelijke boodschap hebben en ze houden zich daaraan is er niets aan de hand.maar niet de een met hetzelfde abbonnement hem gratis geven, en aan de ander eerst €99,00 vragen.en dat met gods gratie verlagen naar €49,00.