Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
samsungs4mini - 07-03-2015 12:33:11
Computers & Telefonie

Reparatie nieuwe samsung s4

Hetzelfde probleem gehad bij hollands nieuwe abonnement, hun een mail gestuurd. ik kon mijn toestel opsturen! had in middels zelf al het toestel een harde reset gegeven (wat ze waarschijnlijk ook met jou toestel hebben gedaan)wat het probleem met de batterij niet oploste. de reparatieafdeling adviseerde me nog om de sd en sim kaart er uit te laten voor 1 dag....dit loste het probleem ook niet op. heb gegoogled op samsung service centre. in mijn woonplaats zat gelukkig zo'n centre...bij phonehouse.....heb het probleem uitgelegd met de batterij, zij raden me aan om mijn telefoon compleet leeg te halen...hadden ze een uur voor nodig.....dit heb ik afgelopen week laten doen bij hun en mijn telefoon is als nieuw....service van samsung!! zonder kosten dus en je bent de telefoon niet dagen kwijt...vergeet de service van de provider. succes er mee ik ben weer super happy