Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 08-03-2015 16:06:15
Computers & Telefonie

Geld terug of tegoedbon?

U mag de overeenkomst ontbinden, consuwijzer zegt er het volgende over:

lukt het ook dan niet om een goede oplossing te bieden? en heeft de verkoper alleen nog maar geprobeerd uw product te repareren? dan kunt u eventueel een nieuw product eisen, maar u mag ook de overeenkomst ontbinden.

klik https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoe-vaak-mag-verkoper-repareren-vervangen-voordat-ik-geld-terug-mag-vragen">hier

u heeft recht op herstel of vervanging, u hoeft niet na het herhaaldelijk niet gelukt herstel een vervanging te accepteren. het zal er ook vanaf hangen hoe lang die reparaties bij elkaar hebben geduurd. met andere woorden hoe lang u zonder een deugdelijk toestel bent geweest.